Rachel Gibson - Jégbe zárt szívek

10:26:00 AM

Rachel Gibson: Jégbe zárt szívek


"Hét évvel ezelőtt, mikor megismerkedtünk, megbántottalak. Sajnálom. De azóta megváltoztam, és részben épp miattad változtam meg. Újra beléptél az életembe, és ettől minden jobb lett. Amikor bejössz a szobába, úgy érzem magaddal hozod a napsütést."

Amit az Athenaeum kiadó honlapján találtam a könyvről:

Egyikőjük sem örül a véletlen találkozásnak, de izzik köztük a levegő, és mégsem tudnak ellenállni a vonzásnak. Együtt töltenek egy éjszakát, majd John gyorsan megszabadul a nőtől. A családjára nem számíthat, így Georgeanne kétségbeesésében egy étkeztető céghez jelentkezik szakácsnőnek. Remekül főz, ez tulajdonképpen az egyetlen dolog, amihez ért. Az üzlet szépen virágzik, de 7 év elteltével egy váratlan pillanatban egy fogadáson újból összefutnak Johnnal.

Az én szubjektív véleményem a könyvről:

Amikor PuPilla-val szemeztünk a pécsi Alexandrában a könyvvel, már akkor tudtam, hogy ezt szeretni fogom. Aztán kapcsolatban kerültem az Olvass bele főszerkesztőjével, aki volt olyan kedves és megkaptam tőle a könyv egyik példányát.

Abszolút nem csalódtam Rachel Gibson könyvében mert teljes mértékben lekötötte a figyelmemet a végéig. Pedig nem mindegyik romantikus könyv sztorija képes erre. Van ahol annyira valószerűtlenül alakulnak a dolgok és úgy találnak egymásra szereplők, hogy mindig azon gondolkozok, hogy ilyen nincs a való életben.

Persze azért a Jégbe zárt szívek története sem szokványos de talán a szereplők (akik bárkik lehetnének) teszik a történetet ilyen valóságossá. Georgie egy déli származású fiatal lányka, aki egy nála sokkal idősebb férfihoz kötné az életét, hogy biztosítsa jövőjét. A lány diszlexiás így nehézségei vannak az iskolában és úgy telik a fiatalkora, hogy végig az cseng a fülében hogy agyi defektusa van. Pedig Georgie kivételesen szép lány és nem is hülye. Rájön, hogy nem lesz jobb az élete ha hozzámegy az öregemberhez, így az esküvői ceremónia előtt lelép és belebotlik John-ba. Bepattan a kocsijába és összeismerkedik vele. John egy vérbeli hokijátékos. Káromkodik, néha kibírhatatlan, iszik és nőcsábász. Mégis a lány egy felejthetetlen éjszakát tölt vele aztán John kiteszi a repülőtéren.


A találkozásuk sorsszerű amolyan "bárkivel megtörténhet, hogy hirtelen beleszeret valakibe egy találkozás után is". Georgie és John úgy vonzza egymást mint a mágnes. Amíg az egyik pólusuk tökéletes passzol, addig a másik taszítja egymást, de mégsem bírják egymás közelsége nélkül. De hiába az érzések és a vonzódás, John kiteszi a lányt a repülőtéren és nélküle éli tovább az életét.

7 évvel később újra találkoznak és John meglepődve veszi észre, hogy a lány akit anno elcsábított még tökéletesebb, még szexisebb és jól menő saját üzletet vezet. Georginek azonban van egy titka a múltból, aki már nem is olyan kicsi. 6 éves elmúlt és lassan iskolába készül. Arca pufók, haja kócos és izgő mozgó. Emellett imádja a kiskutyákat és anyukája sminkkészletét és a barbie babákat. Lexie Georgie kislánya és több köze van John-hoz mint a férfi gondolná. Megkezdődik az újbóli macska-egér harc és a régi emlékek újra előtörnek. De vajon ez elég lesz ahhoz, hogy elfelejtsék a sérelmeket és eltakarítsák a csontvázakat a szekrény mélyéről?

**** + fél csillag

ÉRTÉKELÉS: 5/4,5

A romantikusan erotikus regény az utolsó oldalig tartogat meglepetéseket. John és Georgie mellett Mae és Hugh civakodását is nyomon követhetjük (Mae Georgie üzlettársa/barátnője, Hugh pedig John hokis csapattársa) ami elég viccesre sikeredett. A beszólások a kissé antiszociális és sportolókat gyűlölő Mae-től szenzációsak! Az utolsó szóig szórakoztató könyv és csak azért fél csillagocska mert kiszámítható a befejezés. De sebaj :)

A könyvet köszönöm Bedő Istvánnak az Olvass bele főszerkesztőjének és az Athenaeum kiadónak

Ezeket is olvasd el

4 komment

  1. Na, ez jobban hangzik, mint akkor a könyvesboltban böngészéskor gondoltam! :D
    Jó kis szórakoztató könyvecske! :)

    ReplyDelete
  2. Tudom, már kezdenek egysíkúak lenni a kommentjeim, de nagyon jól hangzik ez a könyv is, és nem is tudtam, hogy ezt kaptad az Olvass bele-től. :)

    ReplyDelete
  3. Én úgy szeretem az ilyen csöpögős, kiszámítható könyveket. Néha olyan jót tesznek a kis szívecskémnek. ;o)
    Tetszik, el fogom olvasni.

    ReplyDelete
  4. Örülök,hogy neked tetszett:D

    neked életszerűek voltak a szereplők???:O :D ezen kicsit meglepődtem...szerintem nagyon Hollywoodi karakterek.

    ReplyDelete

Subscribe