napi könyves kép + egy rövid hír

12:40:00 PM

Ma éjfélkor után nemsokkal elindult a Rukkola könyvcserélős oldal. Benne voltam a tesztelőkben, akik lehetőséget nyertek hogy a béta verziót kipróbálják, úgyhogy egy kicsit szívügyem ez a könnyen navigálható és letisztult site. 



Tettem már fel pár könyvet, de még nem akarta senki elhappolni tőlem, így én sem tudtam rukkolni, de nem adom fel :) (első hallásra furák lehetnek ezek a mondatok, de minden ügyesen le van írva, ne ijedjetek meg!)

Nyáron tervezek egy nagy könyves polctakarítást, sok olyan regényem van amiből van 2 példány, vagy elég volt egyszer elolvasnom nem kötődtem hozzá nagyon és inkább megválok tőle. Majd ide szépen felkerül. 

A twitteren már elég nagy visszhangot kapott a Rukkola, úgyhogy jó nyomon haladnak, hogy még több ember rákattanjon. Nem is mondok többet! 


rukk'n'roll

Ezeket is olvasd el

3 komment

  1. És mi a biztosíték arra, hogy nem egy szakadt és agyon használt könyvet fogok cserébe kapni az én agyon kímélt könyveim helyett?

    ReplyDelete
  2. @Szilvamag már dolgoznak olyan funkción, ahol elvileg be lehet majd állítani a könyv állapotát :)

    ReplyDelete

Subscribe