Rukkola 2.0

11:28:00 PM

Még mindig tart nálam a Rukkola-szerelem, úgyhogy az előző ilyen jellegű post óta eltelt idő alatt megint bezsákoltam pár könyvet, és én is adtam át jó párat. Lássuk a listát meg néhány sztorit a könyvek mellé.

Csináltam a moly-on két polcot, melybe mindig felpakolom a már átvett / úton lévő / könyveket. Itt vannak azok a szerzemények, amikre én tettem ezidáig szert a Rukkola segítségével. A képre elérhetővé válnak a polcok.

 

A Rémálomembert Pöfivonat-tól szereztem, aki az Olvasószoba bloggere. A Nyugati Forgó órájánál találkoztunk és amíg beszélgettünk megfigyeltük, hogy mellettünk párhuzamosan zajlott még jó pár könyvátadás. Tök vicces volt nézni, hogy más is délután 5-kor ott adja át a könyveit, ahol mi is gyülekeztünk :) Ráadásul jó volt megismerni Krisztát, mert tök jó dolgokat mesélt arról, hogy milyen sok olyan könyvet talált a Rukkolán, amit máshol nem lelt. A Rejtett világ és a Tizenhárom okom volt... postán érkezett a munkahelyemre, már nagyon vártam őket és régóta kíváncsi vagyok mindkettő könyvre. Örülök, hogy betudtam így szerezni. 

A Vakságot a Mamutnál vettem át egy fiatal anyukától, aki 3 hónapos gyerkőcét is elhozta (nagyon cuki volt). Mondta, hogy ő kicsit rosszkor olvasta a könyvet (pont egy bokatörés(?) után) így kicsit nyomosztó volt neki a kiszolgáltatottság érzése, ami a könyvben is előjön. Remélem nekem tetszeni fog. 

A Vérmacskát a tőlem nem messze lévő iskolában dolgozó lánytól vettem át. Eredetileg a portán jelentkeztem a könyvért, de a portás bácsi elég béna volt így felküldött a Tanulmányi Osztályra. Jól be is paráztam, mert a fogorvosi rendelők és az orvosi rendelők után a TO-któl ráz a legjobban a hideg. De bementem és Emese kedves volt és a portán is azonnal meglelte a borítékot, nem úgy mint a bénázó bácsika. 

A Lány a tükörben tegnapi happolás, a Gyönyörű bajkeverőt pedig postán várom hétfőre. Izgulok, hogy megérkezik-e majd.

A könyvek "Amiket tőlem happoltak a Rukkolán" polc több, mint amit én kaptam eddig, de pont jó ez így :)

 

Az Ellentéteket egy kedves fiúnak, Viktornak küldtem, akinek alkalomadtán bérhappoltam is voltam egy másik könyvet, de erre végül nem került sor. Ő viszont nagyon örült az Ellentéteknek is, és megosztott velem egy kis sztorit is (az ő engedélyével szeretem most ez itt!) a könyvvel kapcsolatban.

Amúgy tök véletlenül találtam rá. Facebook-on láttam, hogy a Rukkola megosztotta az egyik blogbejegyzésedet, amit elolvastam kíváncsiságból, és tökre tetszett a stílusod és a hozzáállásod is (meg tök jó képeket is raktál bele). Szóval így nagyon szimpatikus voltál, és megnéztem a rukkolás profilodat, hátha van olyan könyved, ami engem érdekelhet (elsősorban angol nyelvű könyvekre vadászok itt), és megláttam a Banks-könyvet. Igaz, hogy magyarul van, de eszembe jutott, hogy egyetemen tanultunk Banks-ről (Wasp factory), és tanárom nagyon ajánlotta a többi könyvét, plusz volt 1 happolási lehetőségem...szóval nagyon sokat nem gondolkodtam a gomb megnyomásán :D

Az Egy rossz anya vallomásai könyvet Zsuzsa happolta, akivel 7 órára beszéltem meg egy találkozót a Deák téren, a Cserpes Tejivó előtt. Lakótársam @Zsevi is rukkolázik, és mondta, hogy kísérjem el őt egy átvételre, mert megszerezte a Givenchy kód című könyvet. Fél 7-kor a Deák téri templomnál át is vette a könyvet fél perc alatt, majd vásároltunk és 7-re visszamentünk a Cserpes elé, ahol lóbáltam a "rosszanyát"', hogy felismerjem az illetőt, aki érte jön. Nagy mosolygással odaállított mellénk Zsuzsa, akitől Évi átvette fél órával ezelőtt a Givenchy kódot, én pedig átadtam neki a Rossz anya vallomásait. Kaptam tőle Sport szeletet is és dumáltunk arról, hogy mennyire kicsi a világ, hogy az előbb ő adott át, és most ő vett át könyvet. Ráadásul az egészet intézhettük volna akár egyszerre is, ha tudjuk, hogy Évivel közös a bizniszünk :) 

Az Alvilág zsoldjában című könyvet Anett happolta tőlem, akivel a Cserpesnél találkoztam. Kaptam tőle Smarties-t is és tök jól eldumáltunk a Rukkoláról, meg mindenféle más témáról.

Szóval még mindig pozitívság ezerrel. Jah és közben lettek a Rukkolán kollekciók is. (Keressétek  a főoldalon!) Ezeken fáradoztunk már hetek óta a többi önkéntes szerkesztővel. Elárulom, hogy lesz még sok jóság a jövőben :) Maradjatok velünk!

Ilyen kis baglyokat kaptak tőlem postán a happolóim!



Ezeket is olvasd el

2 komment

  1. Csak néhány szösszenet ami eszembe jutott a postodról:
    - Szeretem ezt a ruhádat, amiben lefotóztad a lábadon a könyvet. :)
    - Az egyik tőlem happolt fiú feltételezte, hogy én pesti lány vagyok és ő is a forgó óránál akart velem találkozni. :D
    - A velem bizniszt lefolytatók 70%-át Annának hívták. :D
    - Én is terveztem már a molyra ilyen polcokat, úgyhogy ha nem haragszol, most fellelkesülten lekoppintalak. :)
    - Az Évis-Zsuszás sztorin behaltam, nagyon durva!!! :)
    - Nézegettem már a Kollekciókat, de nem jutottam vele előrébb. Jobb lenne, ha egy szócikken belül még lehetne szűkíteni más szócikkre, mint a molyon.
    - NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!!!

    Puszillak

    ReplyDelete
  2. Szia Anett!

    Talán Te vagy az egyik legnagyobb rukkolás az ismerőseim közül. :)
    Látom, hogy jelenleg is épp 4 könyvet olvasol, de mi lesz/lenne a következő happolásod? Van esetleg olyan könyv, amire régóta "vadászol"?

    ReplyDelete

Subscribe