Februári beszerzések

11:22:00 PM

Február volt az a hónap, amikor nem vásároltam könyvet. A könyves bloggerek hősiességének bronzszobrát a Városmajor közepére szeretném felállítani, oda gyakran járok :) Aki nem emlékszik, annak elmondom, hogy januárban kicsit elszaladt velem a ló, így azt hiszem ezzel a nem várt böjtöléssel egyensúlyba helyeztem a világot. Nah meg a pénzügyi helyzetemet :)

Ebben a hónapban csak a Rukkoláról gyűjtöttem olvasmányt, meg nyertem is egyet február utolsó napjaiban, plusz kölcsön is kaptam. Nah de, akkor íme a rövid lista.




Bár januárban kaptam kölcsön Cilitől A szürke ötven árnyalatát, de mivel februárban kezdtem olvasni, így ehhez sorolom. Cillencs a Rukkoláról szerezte be a könyvet anno, és mivel én nem szerettem volna pénzt áldozni rá a kölcsönkérés mellett döntöttem. És milyen jól is tettem! Már kiolvastam (egyszer lesz róla értékelés is), elöljáróban annyit, hogy ha ezért fizettem volna, nem örültem volna neki. Gyorsan olvasható volt, de hát basszantyú és szent szar. Ez mi a picsa volt?!

Rukkoláról érkezett hozzám a Ki ölte meg Laura Palmert? - ezt egy Twitteres lányzó ajánlotta, és sikerült email-ből happolnom, úgyhogy nagyon örültem neki. Pár hónapja beszereztem a Dale Cooper naplóját is, mert hát persze régen néztem a Twin Peakset, még akkor is ha anyu megtiltotta. Fel kell majd elevenítenem újra, mert elfelejtettem. Most nagy elánnal nézzük a True Detective sorozatot, nagyon hasonló a TP-hez. Ajánlom mindenkinek, nagyon durva hangulata van, és nagyon izgalmas, ha túllendültök a kevésbé pergő részeken. Jah egyébként február 24-én volta Laura Palmert halálának évfordulója, mondjuk erre a tumblerről jöttem rá, szóval ezért is kell megnézzem újra az összes részt.

J. Sterling: A hibátlan játék című könyv szintén Rukkola volt. Most hogy új rendszer élesedett, volt pár felesleges pontom úgyhogy stoppoltam ezt a könyvet, mert olvastam a Pre-rukk csoportban, hogy készülnek fel tenni. New Adult - Ulpius kiadós regényt még egyet sem olvastam, úgyhogy gondoltam ki kell ezt is próbálni. Ingyen jó volt, ha a postot is megírom belőle vissza is teszem, mert annyira nem hatott meg a sztori.

Ő érkezik majd hozzám hamarosan nyereményként :)


Baráth Katalin (nekem csak Pikszi) FB oldalán még decemberben volt egy adventi kalendáriumos Agava krimik felolvasott részleteit felismerős játék (ehh ez de bonyolult szerkezet lett!), amiben én is lelkesen részt vettem. Már amikor éppen nem maradtam le róla, illetve tudtam melyik könyvből van a részlet és hát nyertem. Jó, ebben semmi meglepő, mert hát mindig nyerek, és a kérdésre, hogy hogyan csinálom én sem tudom a választ. (Persze, mondom ezt úgy, hogy a héten nyertem egy étteremben kajálást is, de megsúgom a lottón csak egyesem volt ;)).

Azt hiszem elég jó hónapot zártam, a fennmaradó csilliónyi el nem költött csimpitalléron jövő hónapban elutaztatom magam a Balira, vagy Kazincbarcikára. , plusz megbízok egy bérbloggert, hogy írja helyettem a könyves postokat, mert arra már kevés időm van. 

A többiek is ügyeskedtek:
PuPilla
Nima
Pöfivonat
Dóri
Nikkincs


Ezeket is olvasd el

0 komment

Subscribe